DESPRE NOI
Povestea noastră, sau #20years!
Povestea DIP International a început acum douăzeci de ani, în anul 2002, însă dacă ne referim la ideea care a stat la baza acestui proiect, atunci putem spune că aceasta e probabil la fel de bătrână precum civilizația umană, deoarece puterea de transformare şi de progres a umanităţii a apărut în secunda în care omul a înţeles că poate să folosească forţa elementelor naturii în folosul lui. Astfel cele mai mari inovaţii au fost chiar ideile folosirii focului, a forţei apei sau mai târziu cea a vântului pentru protecţie, prelucrarea metalelor, propulsie şi – în general – pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii. Iar din această constatare istorică s-a născut şi misiunea societăţii noastre, deoarece încă de la înfiinţare, noi ne-am dorit instruirea unui colectiv de muncă bazat pe profesionalism, maturitate şi o foarte bună cunoaştere a tehnicilor, utilajelor dar şi a materialelor care trebuiau prelucrate.
Astfel, chiar din primii ani, DIP International s-a remarcat prin seriozitatea cu care au fost abordate proiectele şi angajamentele contractuale cu clienții, ceea ce ne-a adus un capital de încredere și o bază solidă pentru dezvoltarea noastră ulterioară. Iar menținerea unui înalt profesionalism prin formarea continuă a echipei ne-a permis adoptarea rapidă a unor procese și tehnologii noi, chiar și cu un grad sporit de dificultate.
La 20 de ani de la înființare putem spune că societatea noastră se distinge cu seriozitate într-o largă gamă de activități, produse și servicii de la: consultanţă și proiectare, la montaj, servicii de debitare cu jet de apă, roluire țevi şi profile, diverse prelucrări mecanice, ștanţare şi îndoire tablă CNC, precum și proiecte de design personalizat şi producţie “high end” în serie mică. Iar această gamă largă de activităţi demonstrează versatilitatea atinsă atât de colectivul nostru de muncă cât şi de dotarea de excepţie a parcului de maşini şi utilaje.
Iar pentru următorii 20 de ani, DIP Internaţional îşi propune o consolidare a poziției sale atât pe piaţa de servicii din Romania cât şi în plan internaţional, urmărind să devină un brand al viitorului, care să fie sinonim cu seriozitatea, tehnologiile de ultimă generaţie, inovaţia, fiabilitatea, designul personalizat şi adaptat pe nevoile clienţilor.